قلم مجازی

وبلاگ شخصی مجتبی اسمعیل زاده (دغدغه های یک بسیجی)

قلم مجازی

وبلاگ شخصی مجتبی اسمعیل زاده (دغدغه های یک بسیجی)

قلم مجازی

یادمان باشد ...
نوشتن ما را در تاریخ پر از تلاطم بشر ماندگار خواهد کرد زیرا وقتی قلم را بر کاغذ روان نمائیم و شروع به نوشتن کنیم، برای انسان های امروز مفید و برای آیندگان تأثیرگذار خواهیم بود.
قطعاً نوشته ها، یادداشت ها و تحلیل های ما کامل نیست اما در بحران ها و ترویج شبهات، به دیگران کمک می کند تا نسبت به خبرهای پراکنده و کم اهمیت بی تفاوت باشند و در ذهن و قلبشان، حق را از باطل تمییز دهند و به سمت تعالی رشد نمایند.

و شما ای عزیزان جان ...
این حقیقت همیشه روشن را از برادرتان تا ابد به یادگار داشته باشید که اگر چه نوشتن مهم است اما برای رسیدن به این مهم به سه حجاب نیازمندیم.
اولاً هر اندازه مطالعه کنیم، چشمانمان در مقابل جلوه های شیطانی حجاب می کند.
ثانیاً هر اندازه شنوا باشیم و مخاطب دغدغه های روزگار قرار گیریم، گوش هایمان در مقابل غنای شیطانی حجاب می کند.
ثالثاً هر اندازه سکوت کنیم و صبر پیشه نمائیم، زبانمان در مقابل لغویات شیطانی حجاب می کند.

آری ...
تا از اندک زمان مان در شبانه روز استفاده نکنیم و متون فاخر را نخوانیم، در خواب عمیق سیاست زدگی غرق شویم و دغدغه های مردمان نازنین مان را نشنویم و با شتاب زدگی برگرفته از انتقام، زبان بگشاییم و تیر سخن را کورکورانه روانه کنیم نمی توانیم "بنویسیم" .

برادرتان؛ "مجتبی اسمعیل زاده ساروکلایی"

شماره تماس : 09115942038
ایمیل : mojtabaes1372@gmail.com
اینستاگرام : m_esmaeilzadeh72

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۷
شهریور

باید قبول کرد که خیلی از ماها دغدغه نداریم و دچار روزمرگی شدیم اما همینکه بهمون یکذره فشار میاد ، با جملات زیر خودمون رو خالی میکنیم :

 

... توی این مملکت خراب شده 

... سر قبر ...

خاک بر سر ...

تف تو غیرت ...

 

باید قبول کرد که خیلی از ماها برای درست شدن اوضاع کار خاصی انجام ندادیم. نه انتخاب درستی داشتیم و نه انتقاد بجایی ... اما تا دلتون بخواد فقط ادعا کردیم و ادعا کردیم و ادعا ...

فکر کردیم چون لیسانس داریم خیلی میفهمیم یا اینکه چون توی حوزه علمیه درس خوندیم پس به بالایی ها وصلیم اما ماها فقط داشتیم خودمون رو گول میزدیم و نهایتا با اشتباهاتمون زندگی خیلی هارو تباه کردیم.آخرش هم برای اینکه کسی یقه مارو نگیره با طرح مسائل حاشیه ای فرار رو به جلو کردیم!

 

باید خیلی چیزهارو قبول کرد ؛ قبول کرد که خیلی از ماها باعث این اوضاع آشفته هستیم و حالا که کمی بهمون فشار اومد فحشش رو به یکی دیگه میدیم ؛فحش میدیم و فحش میدیم و فحش ...!!!

 

باید قبول کنیم کنسرت و ورزشگاه رفتن خانم ها و حجاب و ... از جایی توی ادبیات سیاستمدارها اومد که ماها نسبت به مسائل اصلی بی تفاوت شدیم و بدنبال دستیابی به خوشبختی های کاذب ، تا تونستیم به شعارهای هنجار شکنانه رای دادیم و رای دادیم و رای دادیم ... از طرف دیگه شاید هم خیلی از ماها نسبت به این مسائل آگاه هستیم اما سست و بی عمل شدیم.

به هرحال با اینکه من خیلی چیزهارو نمیدونم اما یک چیزی رو خیلی خوب میدونم که طبق آیه قرآن سرنوشت قومی عوض نمیشود مگر آنکه خودشان بخواهند ...

بله ... باید قبول کرد که : از ماست که بر ماست!!!

  • مجتبی اسمعیل زاده
۱۸
شهریور

متاسفانه مسئولین دولتی در سالهای گذشته زخم باز کردن و حالا که مگس ها روی این زخم نشستن همه چیز تقصیر قوه قضاییه انداختن که چرا این احکام برای کارگران هفت تپه صادر شد!

توضیحات بنده رو درباره اتفاقات اخیر در لینک زیر  (آپارات) ببینید:

https://www.aparat.com/v/ofuVG

  • مجتبی اسمعیل زاده
۰۹
شهریور

محرم ؛ ماه اشک و گریه نیست ، ماه قیام برای احیای اسلام است.

محرم ؛ ماه سبک مداحی و شیوه های جدید سینه زنی نیست ، بلکه ماه مبارزه با یزید زمان است.

محرم ؛ ماه عدالتخواهی و مبارزه با فساد است.

 

 

  • مجتبی اسمعیل زاده
۰۶
شهریور

توضیحات بنده درباره اظهارات آقای روحانی و شایعات مذاکره با آمریکا را در لینک زیر (آپارات) ببینید.

 

https://www.aparat.com/user/dashboard/video_stat/videohash/y5kmi

 

  • مجتبی اسمعیل زاده
۰۴
شهریور

 


 

لطفا عمامه به سر های مصلحت اندیش و کت و شلواری های منفعت اندیش نظام پاسخ دهند :

 

- سالها در مقابل این حجم از فساد کور بودید که بی تفاوت بودید!؟

- لال بودید که سکوت کردید!؟

- یا اینکه پای مصالح و منفعتتان در میان بود که ندیدید و نشنیدید!؟

 

 

نکته 1 : خواهشا قبل از اینکه به من انگ ضد انقلاب بزنین ، در جریان باشین که من بعنوان یک بسیجی ، عاشق نظام و پیرو ولایت فقیه این انتقادات رو دارم.

نکته 2 : صوت بالا صحبت های چندسال قبل من در رابطه با تبعیض و برخورد با فساد هست.

  • مجتبی اسمعیل زاده
۰۳
شهریور

شب گذشته 1398/6/2 مناظره ای در برنامه میدان انقلاب (شبکه سه سیما و با اجرای وحید یامین پور) میان سید یاسر جبراییلی و اکبر ترکان با عنوان "دولت در فرصت دو ساله رو به رو چه خواهد کرد" برگزار شد.

اکبر ترکان (صاحب نظریه آبگوشت بزباش) بعنوان مشاور رئیس جمهور و شخصی که سالهاست مسئولیت های مختلفی را در کشور داشته ، بارها طرف مقابل را توهین و تحقیر کرد اما تحمل نقد های سید یاسر جبرائیلی را نداشت و با فرافکنی سوال های ایشان را بدون پاسخ می گذاشت.

به همین دلیل برای اینکه آقای ترکان همانند سایر دولتی ها بهانه تحریم و نگاه به بیرون را فراموش کند ، صوتی از بیانات رهبر انقلاب امام خامنه ای را در این پست به اشتراک خواهم گذاشت تا ایشان و سایر اعضای دولت با منطق مقاومت و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.

 

 

 

  • مجتبی اسمعیل زاده
۰۳
شهریور

این روز ها اقدامات قوه قضاییه مورد تحسین همگان قرار گرفته است زیرا که برخورد با فساد دانه درشت ها (بدون نگاه های شخصی ، سیاسی و جناحی) باعث تقویت اعتماد عمومی مردم نسبت به مسئولین جمهوری اسلامی شده است.

اما شاید مهمترین نقد به قوه قضاییه روابط عمومی ضعیف و حضور کم رنگ در رسانه ها باشد.درحال حاضر سخنگوی قوه قضاییه نتوانسته حضوری فعال در رسانه ها داشته باشد و همچنین مردم اطلاعات خود را از اقدامات این قوه در برخورد با مفاسد را ابتدا از شبکه های اجتماعی (توییتر،اینستاگرام،تلگرام و ...) و سپس از اخبار صدا و سیما دریافت می کنند.به روز نبودن خبرگزاری منتسب به قوه قضاییه (میزان) را هم می توان یکی از ضعف های ساختاری این دستگاه دانست.

با اینحال نباید این ضعف قوه قضاییه باعث شود تا نسبت به اقدامات مفید این قوه که بعد از حضور آقای رئیسی سرعت و قدرت گرفته است بی تفاوت باشیم بلکه باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی درست به طیف های مختلف مردم استفاده کنیم . البته این اطلاع رسانی نباید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند در منطقه ای پر از فساد زندگی می کنند بلکه باید به این باور برسند که در جمهوری اسلامی هیچ کسی تقدس ذاتی ندارد و تحت هر شرایطی با فساد آنها برخورد خواهد شد.

  • مجتبی اسمعیل زاده